Întrebări frecvente

Cum verific dacă produsul respectiv este disponibil?

În cazul în care produsul (mărimea, culoare, etc) respectiv este afișat pe site-ul nostru atunci produsul este disponibil și poate fi cumpărat. Timpul de livrare aproximativ este de 2-5 zile daca acest lucru nu este specificat lângă fiecare produs.

Cum aleg produsul potrivit?

Sub fotografiile modelului ales se găsesc specificatiile produselor, pe baza cărora se poate alege produsul potrivit (mărimea, culoare, etc). În cazul în care tabelul lipsește, puteți obține informații la numar telefon: +40746285418 sau info@rahelstore.ro

Cum pot obține mai multe informații despre produsele oferite?

Ne puteți adresa întrebări telefonic sau pe e-mail.

Cum plasez o comandă?

Comenzile pot fi plasate prin intermediul paginii noastre pe internet sau prin e-mail.
E-mail: info@rahelstore.ro sau comenzii@rahelstore.ro

În cât timp este realizată comanda?

Informația cu privire la perioada de realizare a comenzii este de aproximativ 2-5 zile daca acest lucru nu este atașat fiecărui produs in parte. De asemenea, puteți verifica statusul comenzii prin autentificarea în contul individual de client. În situații speciale termenul de realizare se poate prelungi până la 14 zile – despre astfel de întârzieri vă vom informa imediat prin telefon sau e-mail.

Atenție! Timpul destinat realizării și livrării comenzior nu include zilele de Sâmbătă, Duminică sau zilele de sărbătoare si nu tine de Sc octopus inc srl daca comanda nu este livrata de curier sau intervine un timp mai mare de livrare, in aceasta situatie va trebui sa vă rugăm să contactați firma de curierat, sau sa ne insitntati pe e-mail / telefonic pentru a verifica statusul comenzi.

Oferta este valabilă până la epuizarea stocului.

Cum pot primi produsele comandate și ce costuri de livrare implică?

Metoda de livrare se alege în timpul plasării comenzii. Detalii privind costurile de livrare se pot găsi acceasând secțiunea „Costurile de livrare”

Se poate stabili cu firma de curierat o anumită oră, pentru livrarea produselor?

Din păcate nu putem influența ora livrării coletului către destinatar. În cazul în care doriți ca livrarea fie făcută la o anumită oră, vă rugăm să contactați firma de curierat. În momentul ieșirii coletului din depozit se va genera automat un nr de AWB pentur colete, acesta se poate trimite catre client la cerere, astfel puteți urmării traseul coletului pe pagina de internet a furnizorului de servicii.


Se pot comanda produse având alte culori?

Toate culorile și modelele care pot fi cumpărate sunt prezentate pe site-ul nostru. În cazul în care o culoare anume nu este prezentată, va rugam sa ne contactati pentru a verifica disponibilitatea acestuia, daca nu se va trimite automat culoarea modelul disponibil.

Se pot comanda produse care nu sunt disponibile în ofertă pe pagina?

Se pot comanda si produse care nu sunt disponibile in oferta, pentru acest lucru va trebui sa luati legatura cu Departamentul Relații Clienți - telefon: +40746285418 sau info@rahelstore.ro pentru a va informa un timp de livrare si costul acestor produse.

Toate produsele care pot fi cumpărate sunt prezentate pe site. În cazul în care pe pagina noastră nu este disponibil un anumit produs, se poate verifica posibilitatea de comandare suplimentară a acesteia, adresând o solicitare în acest sens către Departamentul Relații Clienți - telefon: +40746285418 sau info@rahelstore.ro.

Pentru produsele care sunt aduse la comanda/precomanda si nu sunt disponibile in oferta se va achita un avans de minim 30% din valuarea acestora, acest lucru trebuie verificat si stabilit impreuna cu Departamentul Relații Clienți - telefon: +40746285418 sau info@rahelstore.ro.

Se pot face modificări cu privire la comandă sau la metoda de plată?

Pentru a modifica o comandă plasată vă rugăm să contactați Departamentul Relații Clienți - telefon: +40746285418 sau info@rahelstore.ro

Se poate anula o comandă plasată?

Comanda poate fi anulată, vă rugăm să contactați Departamentul Relații Clienți - telefon: +40746285418 sau info@rahelstore.ro

Cât timp am la dispoziție pentru a returna sau schimba produsul comandat?

Returnarea sau schimbarea produsului comandat poate fi realizată în termen de 14 de zile de la data primirii coletului, aceasta optiune fiind valabila doar pentru persoanele fizice - NU si pentru persoanele Juridice.

Cum procedez pentru a returna sau schimba produsul?

Pentru a returna sau schimba un produs cumpărat, vă rugăm să completați formularul de returnare atașat coletului și să îl trimiteți împreună cu produsul. Detalii disponibile la secțiunea „Returnare și schimbare.

Atenție! Nu acceptăm coletele expediate cu ramburs.

La ce adresă se trimit coletele pentru returnare sau schimbare?

Coletele se trimit la adresa:
Str Visinilor nr 2, Cisnadie – Sibiu sau 
Str Gimnasticii nr 27 – Sibiu , Sc Octpus inc srl.

Cum și în cât timp se returnează banii pentru produsul returnat?

Returnarea banilor se realizează în termen de 5-14 zile de la data primirii coletului în depozit, pe numărul de cont specificat de client. În cazul în care comanda a fost achitată prin intermediul serviciului PayPal (daca este cazul), returnarea se realizează prin intermediul aceluiași serviciu, către contul din care a fost realizată plata.

Cum se poate depune o reclamație cu privire la produsul achiziționat?

Produsul achiziționat poate fi reclamat în termen de 24 ore de la data cumpărări, daca produsele nu corespund conform cu ce ati comandat, va revine automat obligatia de a verifica produsele la primirea acestora si sa verificati ca este ceea ce ati comandat, daca ati primit alt produs decat cel comandat va rugam sa anuntati acest lucru in maxim 24 ore - dar nu mai mult de acest timp, dupa cele 24 ore se considera automat ca ati primit ceea ce ati comandat.

În acest scop, vă rugăm să trimiteți produsul împreună cu descrierea defectului, care constituie cauza reclamației, la adresa:

Str. Visinilor nr 2  - Cisnadie, Sibiu sau Str Gimnasticii nr 27 – Sibiu 


Pe lângă descriere, vă rugăm să atașați și confirmarea de cumpărare / primire a produsului. În cazul în care nu dețineți această confirmare, vă rugăm să specificați datele cumpărătorului, care permit localizarea acestuia în sistemul nostru.

Toate comenzile plasate sunt arhivizate.